Εγγυήσεις & Service

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή. Για να καλυφθείτε από εγγύηση αποστέλλετε το προϊόν συνοδευόμενο από ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς κατευθείαν στα επίσημα service αντιπροσωπείας προκείμενου να περάσει από τεχνικό έλεγχο.

 

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το metrostore.gr, παρακαλούμε ανατρέξτε στις πληροφορίες του προϊόντος, καθώς και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του εκάστοτε προμηθευτή και στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του προμηθευτή περιλαμβάνονται στο προϊόν, ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση του προϊόντος.

 

  • Ο προμηθευτής κάθε προϊόντος ορίζει τι ισχύει σχετικά με την εμπορική εγγύηση του εν λόγω προϊόντος ή υπηρεσίας, και ο τρόπος κάλυψης της εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση αυτού και όχι της εταιρείας μας.

  • Κάποιοι προμηθευτές, διακρίνουν τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης που παρέχουν, ανάλογα με το αν είστε καταναλωτής ή όχι ήτοι αν αγοράσατε το προϊόν για προσωπική χρήση, διάκριση και διάρκεια που εξαρτάται από και αποτελεί απόφαση του προμηθευτή και όχι της εταιρείας μας.

 

  • Για ορισμένα προϊόντα επιπρόσθετα προβλέπεται από προμηθευτές η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).

 

Εξουσιοδοτημένα Service Κινητών τηλεφώνων:

 

Για συσκευές Apple, Xiaomi
Info Quest Technologies
Διεύθυνση: Λεωφόρος Κηφισού 127 (Είσοδος από Μπιχάκη 42) 182 33, Αγ. Ιωάννης Ρέντης, Αθήνα
Τηλέφωνο: 211 999 1000
Για προϊόντα Αpple: 211 999 1940
Για προϊόντα Χiaomi: 211 999 1515 - Pick up & Return

 

Για συσκευές Samsung, Nokia, Vivo
Smartec S.A.
Διεύθυνση: Φειδιππίδου 7, Χαιδάρι 124 61,
Τηλέφωνο: 210 582 0000

 

Για συσκευές Huawei
Huawei Customer Service Center
Διεύθυνση: Μιχαλακοπούλου 178, Αθήνα 115 26
Τηλέφωνο: 217 000 7575

 

Για συσκευές Huawei, Honor, ΖΤΕ, LG, Motorola
Procordia
Διεύθυνση: Κριμαίας 7-9, Ν.Ψυχικό, Αθήνα 115 27
Τηλέφωνο: 210 777 7076

 

Για συσκευές Caterpillar, Alcatel, TCL, Energizer
Cellcom
Αργυρουπόλεως 65, ΤΚ: 164 51
Αργυρούπολη, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 990 2582 - 210 995 2742

 

Για συσκευές Meizu, Realme, Oppo και Navitel
Smart4all International
Απόλλωνος 6, Ελληνικό 167 77, Αθήνα
Τηλέφωνο: 216 002 7021

 

Για συσκευές ONEPLUS
Service ONEPLUS
https://service.oneplus.com/gr
https://www.oneplus.com/gr/support/contact

 

Για συσκευές Panasonic
Intertech
Ριζούντος 73, Ελληνικό 167 77, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 969 2300

Τεχνική υποστήριξη Προϊόντων Πληροφορικής:

 

ACER - 2111984086
APC - 2106295268
AOC - 2112343080
APPLE - 2119991260
ASUS - 80044142044

CΑΝΟΝ - 2109696422
CYBERPOWER - 2102841084


DELL - 2108129810
DEVOLO - 2221084387
D-LINK - 2130020353

EPSON - 2111990089

GIGASET - 2106619010

HEWLETT PACKARD - 2109696416
HITACHI - 2106293155
HUAWEI - 2111988000

KYOCERA - 2130993900

LEGRAND - 80111850850
LENOVO - 2130087200
LEXMARK - 2106722230
LG - 2104800564
LOGITECH - 2106774512

MICROSOFT - 2111206000
MSI - 2111984086

PHILIPS - 2111983028

RAZER -  2106856000
RICOH - 2109692424

SAMSUNG - 2106897691
SONY - 2106782000

TP-LINK - 2108022468

VIEWSONIC - 2104804500   

 

 

Αντικατάσταση Προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα από την παράδοση - DOA

 

Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).

 

Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή, αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν έως 14 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

 

Σημείωση: στην περίπτωση κατά την οποία προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν θα πρέπει να αποστέλλεται σε εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον εκάστοτε κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στον χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.

 

Διαδικασία:

 

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος λόγω DOA, θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση εντός της εργοστασιακής του συσκευασίας, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center η οποία θα πρέπει να συνοδεύει το προϊόν κατά την επιστροφή και να ολοκληρώνεται η επιστροφή εντός των καθορισμένων χρονικών ορίων όπου αυτά υπάρχουν.

Η αποστολή προς τα εξουσιοδοτημένα Service Centers γίνεται με δικά σας μέσα και κόστος εκτός αν προβλέπεται κάτι διαφορετικό από τον κατασκευαστή.

 

Σημείωση:


Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους.

 

Ο φορτιστής, τα ακουστικά hands-free και η μπαταρία καλύπτονται από 6 μήνες εγγύηση και αποστέλλεται για έλεγχο ολόκληρη η συσκευασία (συσκευή και παρελκόμενα).

 

Εμπορική Εγγύηση

 

Η εγγύηση δεν ισχύει σε περίπτωση που:

 

  • Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών
  • Η βλάβη προκλήθηκε από νερό, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη
  • Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή ή μεταποίηση λειτουργικού της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα
  • Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας ατυχημάτων ανωτέρας βίας, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας

 

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών.