Γενικές Ερωτήσεις

Έκανα την αγορά μου από το φυσικό κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω;
Σε περίπτωση που έχει γίνει αγορά από το φυσικό μας κατάστημα και θέλετε να το επιστρέψετε υπάρχει αυτή η δυνατότητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί και έχετε την απόδειξη αγοράς.   Δεν γίνεται δεκτή...
Θα χρεωθώ τα έξοδα αποστολής αν δε θέλω το προϊόν;
Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποια μεταφορική...
Τι γίνεται αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος;
 
Αν σε περίπτωση δεν υπάρχει τρόπος άμεσης αντικαταστάτης του προϊόντος ή επισκευής του και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, τότε γίνεται από το κατάστημα μας επιστροφή χρημάτων.
Γιατί ο αριθμός αποστολής δεν εμφανίζει τίποτα;
Ο αριθμός αποστολής από τις εταιρείες ταχυμεταφορών ενεργοποιείται συνήθως μετά τις 19:00 μ.μ. όταν τα δέματα μεταφορτώνονται προς διακίνηση. Εάν όμως την επόμενη ημέρα ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2461 306080...