Help Center

 

wallet-faq.png
Αγορά & Εργαλεία
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Για την εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επιλέξετε την πληρωμή των αγορών σας με:
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής;
Το metrostore.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραλάβετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι παραγγελίας;
Το metrostore.gr σας προσφέρει πολλούς εναλλακτικούς τρόπους για να παραγγείλετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν ανάμεσα σε χιλιάδες επιλογές.
Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων
Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του;
Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα σας;
Μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημα μας στην Κοζάνη (Γκέρτσου Κωνσταντίνου 37) και το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς προϊόν και θα σας λύσει όποιες απορίες έχετε.   Ότι βλέπετε διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό...
Προβολή όλων
customer.png
Υπηρεσίες & Υποστήριξη
Εγγυήσεις & Service
Όλα τα προϊόντα μας καλύπτονται από εγγύηση με το παραστατικό αγοράς τους από τα επίσημα service της εκάστοτε αντιπροσωπείας τους.
Εκδίδετε τιμολόγιο βάσει Άρθρου 39Α;
Ναι, ο έλεγχος για την έγκριση και η αποστολή της παραγγελίας γίνεται από εμάς την ίδια ημέρα, για την έκδοση τιμολογίου βάσει Άρθρου 39Α (αφορά μόνο κινητά τηλέφωνα, tablets, laptops και κονσόλες).   Προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση...
Πότε γίνεται επιστροφή χρημάτων;
Επιστροφή χρημάτων γίνεται για τους παρακάτω λόγους:   Ακυρώθηκε η παραγγελία σας λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας και είχατε πληρώσει με τραπεζική μεταφορά ή κάρτα Αλλάξατε γνώμη για την αγορά σας Δεν υπάρχει τρόπος επισκευής ή αντικατάστασης...
Σε πόσο χρόνο θα γίνει η επιστροφή χρημάτων;
Αν έχετε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων διαρκεί από 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες. Αν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή ο χρόνος επιστροφής χρημάτων στη τράπεζα που μας έχετε υποδείξει γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών. &...
Εξουσιοδοτημένα Services
Κάθε προϊόν συνοδεύεται από εμπορική εγγύη&sigma...
Προβολή όλων
question-faq.png
Γενικές Ερωτήσεις
Έκανα την αγορά μου από το φυσικό κατάστημα, μπορώ να το επιστρέψω;
Σε περίπτωση που έχει γίνει αγορά από το φυσικό μας κατάστημα και θέλετε να το επιστρέψετε υπάρχει αυτή η δυνατότητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών εφόσον η συσκευασία δεν έχει ανοιχτεί και έχετε την απόδειξη αγοράς.   Δεν γίνεται δεκτή...
Θα χρεωθώ τα έξοδα αποστολής αν δε θέλω το προϊόν;
Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποια μεταφορική...
Τι γίνεται αν δεν υπάρχει διαθεσιμότητα για αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος;
 
Αν σε περίπτωση δεν υπάρχει τρόπος άμεσης αντικαταστάτης του προϊόντος ή επισκευής του και δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, τότε γίνεται από το κατάστημα μας επιστροφή χρημάτων.
Γιατί ο αριθμός αποστολής δεν εμφανίζει τίποτα;
Ο αριθμός αποστολής από τις εταιρείες ταχυμεταφορών ενεργοποιείται συνήθως μετά τις 19:00 μ.μ. όταν τα δέματα μεταφορτώνονται προς διακίνηση. Εάν όμως την επόμενη ημέρα ακόμα δεν εμφανίζει τίποτα, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2461 306080...
Προβολή όλων